Actualitat

Política de qualitat Centre de Dia de la Residència Municipal

*

El Centre de Dia Municipal Vicente Vilar *Morellà – Almassora és un Centre de Dia per a Persones Majors Dependents que ofereix atenció i servei diürn on es construeixen experiències significatives per als qui requereixen suport i atenció especialitzada.

Conscients de la importància d'aconseguir els nivells de qualitat assistencial desitjats, Direcció crearà un clima de comunicació oberta i cooperació constant amb totes les persones implicades en el procés, posant a la seua disposició quants recursos siguen necessaris.

En el constant compromís de millorar la qualitat de vida de les persones   El Centre de Dia Municipal Vicente Vilar Morellà defineix aquesta Política de Qualitat amb la finalitat de mantindre la satisfacció i confiança dels nostres usuaris i les seues famílies, així com la dels nostres treballadors. Per a això el centre ha adquirit el compromís de liderar un pla de millora contínua mitjançant un Sistema de Gestió de Qualitat, així com el de satisfer tots els requisits legals i necessitats i expectatives de les persones usuàries.

Això ens porta a definir la missió, la visió  i els valors en els quals ens fonamentem:

MISSIÓ: consisteix a proporcionar un servei d'atenció d'excel·lent qualitat, tant assistencial com de servei, a els/as usuaris/as del Centre i als seus familiars, extremant la cura personalitzada en el tracte i en l'atenció humana.

VISIÓ: va enfocada a ser un centre de referència de l'atenció a persones majors, compromesos amb les necessitats d'aquestes i l'èxit de tots els usuaris/as, familiars, comunitat, institucions, col·laboradors, etc.

VALORS: 

  • Respecte
  • Compromís
  • Integritat
  • Empatia i
  • Confiança
  • Igualtat

Per a complir l'anterior es marquen les següents directrius respecte al Sistema de Gestió de Qualitat:

  • Transmetre la importància de millora dels processos evitant l'existència de fallades en el sistema.
  • Establir un sistema de gestió de la qualitat que servisca com a marc de referències per als nostres objectius de millora.
  • Posar a la disposició del personal els mitjans necessaris per a una adequada formació que els permeta fer les tasques amb major eficàcia i eficiència, així com els medis físics convenients per al millor desenvolupament d'aquestes tasques.
  • Conscienciar al personal de les responsabilitats del seu lloc de treball i implicar-lo en la gestió de la Qualitat.
  • Aconseguir la col·laboració dels familiars per a aconseguir un benestar major dels usuaris.
  • Aconseguir una major satisfacció dels usuaris, treballadors i familiars.

Així, és responsabilitat de la Direcció el correcte compliment d'aquestes directrius i de la seua implantació, que vincularan a tot el personal.

Almassora, a 27 de setembre del 2024
La Direcció