Dilluns, 9 setembre 2024
El Roadshow de l'Institut Nacional de Ciberseguretat (Incibe) obri les seues portes a Almassora
El Roadshow de l'Institut Nacional de Ciberseguretat (Incibe) ha obert les seues portes a Almassora. Este espai ple d'activitats estarà fins a este dimecres 11 de setembre en el pàrquing Olivera dels Manriques, darrere de la residència de la tercera edat Vicente Vilar Morellá. Als matins, està obert per a les visites dels col·legis i, #a les vesprades, de 16.30 a 19.30, està obert a tots els públics.
L'alcaldessa d'Almassora, María Tormo, i el regidor d'Educació, Vicente Blay Casino, han donat la benvinguda als integrants d'esta divertida i pedagògica iniciativa i han animat als almassorins a visitar este espai interactiu que compta amb divertits jocs, 'fuita room' i altres propostes.
L'Institut Nacional de Ciberseguretat treballa per a afermar la confiança digital, elevar la ciberseguretat i la resiliència i contribuir al mercat digital de manera que s'impulse l'ús segur del ciberespai a Espanya. Esta iniciativa es realitzada en el marc dels fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d'Espanya, finançat per la Unió Europea (Next Generation).