Actualitat

Divendres, 4 abril 2025

Almassora arranca la Ruta de la Tapa i el Vi amb riques proposades culinàries en huit establiments

Almassora ha donat inici a la XIII Ruta de la Tapa i el Vi, que se celebra els dos primers #cap# de setmana del mes d'abril. L'alcaldessa, María Tormo, i la regidora de Promoció Econòmica, Silvana Rovira, al costat de regidors de l'equip de govern i el membre de l'organització Félix Tejeda, han participat en la primera jornada, que va arrancar ahir amb gran èxit.

En esta edició participen huit bars i restaurants de la localitat: La Tasqueta del Mercat, Duo Gastro Bar, Xe que bó!, Casa María, Casa Elena, Bar Miami, Kebab Manhatan i Restaurant El Cérvol.

Estos establiments oferiran als comensals saboroses i elaborades propostes. Després de l'èxit de la passada edició, en esta tornaran les votacions del jurat popular, és a dir, de tots aquells que degusten les diferents tapes, ja que podran votar la millor proposta i entrar en el sorteig de quatre sopars i un val de 300 euros per a gastar en els locals participants en la ruta.